صفر تا صد آشنایی با کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی – معمارنو

عرض این محصول یک متر است، و صفحههای پوستر دیواری با عرض یک متر کنار هم قرار میگیرند و تصویر دلخواه سفارشی شما را تشکیل میدهند. رول های کاغذ دیواری در عرض ۵۳ ، ۷۰ ، ۱۰۰ و ۱۰۶ سانتی متر تولید می گردد که معمولا طول هر رول ۱۰ متر می باشد . به این صفحات عرض یک متری که کنار هم قرار میگیرند، لت گفته میشود. اما این طرحهای آماده بر روی کاغذهایی میشود که اطلاعی از نوع کیفیت آنها ندارید. رنگ روشن ۸۰ درصد و رنگ تیره ۴ درصد از نور دریافتی را منعکس میکند؛ بهترین انتخاب کاغذ دیواری برای اتاقهای شمالی، راهرو تاریک و فضای بدون پنجره که از نور کافی برخوردار نیستند، دیوارپوش ساده و تک رنگ است که علاوه بر انعکاس نور، باعث بزرگتر دیده شدن محیط و افزایش جلوه اتاق شما نیز خواهد شد. اما در سالنهای پذیرایی که دارای نور کافی و پنجره هستند، می توان از کاغذ دیواری­هایی با رنگ تیره استفاده کرد. دیوار های اتاق به مرور زمان گرد و غبار می گیرند و کمی تیره تر می شوند، به همین منظور انتخاب یک دیوارپوش مقاوم و با کیفیت این امکان را فراهم می کند که در صورت ایجاد لک و آلودگی بر روی دیوار بتوان آن را با دستمالی مرطوب تمیز کرد.

کاغذ دیواری با روکش وینیل : این کاغذ دیواری مادهای کاغذی دارد که بر روی آن رویهٔ طرح دار با نمونهٔ وینیل آکرلیک و یا پلی وینیل کلراد (پی وی سی) اسپری و یا روکش شده است. زیرا مقدار زیادی از آن طرحها در روز تولید و توزیع میشوند. آنها میبینند که تعداد زیادی از مشتریان و همکاران در حال رفت و آمد هستند. از طرفی برخی شرکتهای تجاری، خدماتی و بازرگانی که مراجعین زیادی دارند، رویکرد پوستر دیواری را به سمت رویکرد تبلیغاتی میکشانند. از طرفی اگر وسایل منزلتان تنوع رنگ دارند، بهتر است طرح پوستر سه بعدی را با رنگ خنثی انتخاب کنید که تنها رد کمی از رنگ غالب دکوراسیون خانهتان در آن نمایان باشد. تنها تفاوت آنها در این است که تصاویر به صورت سه بعدی میشوند. تنها نکته این است که تصویر شما باید آنقدر کیفیت داشته باشد، که وقتی در اندازههای بزرگ میشود، همچنان شفاف و با کیفیت باقی بماند.

کاغذ دیواری سه بعدی شاین دار: کیفیت چاپ عالی، قابلیت شستشو با پارچه نم دار، و حالت نیمه براق دارد. این به گونه این است، که تصویر در پرسپکتیو قرار میگیرد و پس از کاغذ دیواری، تصویر کاغذ دیواری این حس را به مخاطب انتقال میدهد که طرح تصویر دارای مقداری حجم است و حالت سه بعدی دارد. 1. ایجاد فضایی با حس تازگی و. کاغذ دیواری سه بعدی، یا همان پوستر دیواری سه بعدی از لحاظ جنس، با سایر پوستر دیواریها تفاوتی ندارد. دقیقا به همان اندازه که در آلبومهای کاغذدیواری مختلف با تنوع طرح و رنگ برای طراحی اتاق خواب دخترانه روبه رو هستیم، برای همان میزان تنوع در آلبومهای کاغذ دیواری پسرانه شاهد تنوع طرح و رنگهای مختلف هستیم. به عنوان مثال، کاغذ دیواری که در اتاق پرسنل نصب میشود، معمولاً دارای تصاویر مناسب برای یک اتاق دفتر کار میباشد. همچنین طرحهایی که موجود هستند، همگی گلدار یا دارای بافت هستند. چنین طرحهایی را ممکن است هر جا پا بگذارید، نمونه آن را ببینید. شاید شما چند وسیله در یک فضا داشته باشید، که رنگهای آن با هم چندان هماهنگی نداشته باشند. معمولا تصاویر چاپی به جای آنکه قاب شده و بر روی دیوار نصب شوند، بر دیوار چسبانده میشدند و احتمالا ابعاد بسیار بزرگ این تصاویر چاپی که چند ورقهای نیز بودند صرفا به منظور چسبانده شدن بر دیوار تولید میشدند.

این پوستر دیواری تبلیغاتی میتواند بر روی دیوار سالنهای داخل شرکت و یا سالن همایش سازمان قرار بگیرد .حتی کاغذ دیواری میتواند جنبه تبلیغاتی برای بسیاری فضاها از جمله فروشگاهها و یا مراکز تجاری داشته باشد. قدیمیترین نمونهی به جا مانده از کاغذدیواری در انگلستان که در لندن به چاپ رسیده بوده به سال ۱۵۰۹ بر میگردد. این کار باعث میشود افراد و پرسنلی که در آن جا حضور دارند، یا از آن جا تردد میکنند، به صورت روزانه با چگونگی اصول سازمان و اهداف آن آشنا شوند و جزئی از هویت سازمانی شوند. یا در برخی تصاویر دیگر اجزای تصویر دارای سایه میباشد که به شما این حس را میدهد که آن اجزا بعد دارند و برجسته هستند. این مضمون میتواند در برگیرنده مفاهیمی از جمله بیان اهمیت کار گروهی و حس همکاری باشد. برای مثال استفاده از گروهی پرنده و یا ماهی که در یک مسیر به صورت گروهی در حال حرکت هستند. برای مثال طرحی که برای اتاق کودک انتخاب میکنید، غالباً یک طرح فانتزی و کارتونی میباشد و با پوستر دیواری اتاق نشیمن باید تفاوت بسیاری داشته باشد. اگر طرحی برای کاغذ دیواری در اختیار ندارید، بخش ما میتواند برای شما یک طرح مناسب با محیط و با توجه به سلیقه شما کند.

دیدگاهتان را بنویسید